Första advent 😳

Asså. Redan december och första advent idag. Herregud. Jag hänger inte riktigt med och har glömt bort att uppdatera här också. Dock så har min käre mamma påmint mig om att jag inte är så uppdaterad här 😊😉 så får väl knåpa ihop nåt nu 🥳
(null)

(null)
Det har kommit mycket snö som även legat kvar ett bra tag nu. Det har legat på 5-6 minusgrader hela tiden. Så mysigt men ändå 😳🫣😱
(null)
Andreas o jag plockar kottar som jag ska ha till jobbet för att göra julpynt. Det var för några helger sen vi gjorde detta. Lina var snabb med kameran för hon tyckte det var så roligt att vi stog där på parkeringen o leta. 😃
Kom upp ett minne på snap. Ett minne från 3 år sen. En riktig liten goding 🥰
(null)
Idag blir det kalas för Sam som fyller 4 år. Lina och jag åker dit. På vägen så hämtar vi upp Andy hos sin morfar i Täby. 
Jahapp. Vad mer?? Nä kommer inte på nåt mer just nu. 
Dags att fixa tvätten nu. Jo just det. Vi får middagsgäster ikväll. Tobias Emelie Pontus kommer. Kanske några fler också. Vi får se 😍
(null)

Kommentera här: