Snart fredag alltså

Dagarna går fort och livet rullar på. Den här veckan har varit bra men gått väldans fort. Det e fredag igen i morgon. Oj oj oj
Förra fredagen så åkte Anette, Carro, Lina och jag ner till Angelica. En härlig resa tillsammans med dessa knäppa familje medlemmar 😆😆
Angelica och Netlié tog emot oss med öppna armar 💗 de hade även gjort smörgåstårta som vi smaskade på när vi kommit fram. Tänk vilket mottagande vi fick. Lyx! 🥰🥰
På lördagen så åkte vi till gekås och shoppade lite. Var hur mkt folk som helst när vi åkte därifrån. Det var tom slut på kundvagnar så det var några personer som fråga om de kunde få våra vagnar. Då e det akut liksom 😆
Vi åkte sen hemåt och var hemma vid 19:30 tiden. Väldigt skönt att ha hela söndagen hemma. 
Vi fick besök av Emelie, Tobias o Sebastian på söndagen. Så roligt och Sebbe växer så det knakar. Redan 5 månader 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi hade även halloween firande hemma hos familjen Alfredssons i slutet på oktober. Mysigt mysigt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Små sötsaker. 
Sen så har ju Jonas, Emma o Andreas flyttat till Vendelsö. Det gick jätte smidigt. Vi var 9 vuxna som flyttade över allt på några timmar. Jag tror de kommer trivas bra där. Bra område även för Andreas. Han har även mindre än 5 minuters gångväg till förskolan nu ☺️
(null)
Jag fick en julkalender från rituals idag från Thomas. Jättefin. Sen skriver Lina till mig att hon även beställt en julkalender från rituals till mig. Så otroligt fint o gulligt av dem. Jag blev både förvånad o överraskad och glad såklart. Nu får ju Lina behålla sin kalender själv, då jag verkligen inte behöver två kalendrar 😊🥰🥳 Jag är lyckligt lottad som har alla dessa otroligt underbara människorna runt omkring mig. Hela min familj med mina barn o respektive, mina barnbarn och mina syskon, min mamma och min man 💗💗💗💗
Väldigt tacksam över mitt liv
(null)

Kommentera här: