Host o snörvel

Jag hann vara tillbaka på mitt vanliga jobb i två dagar innan jag blev sjuk. Inte kul alls. 
Idag är det söndag och både Thomas och jag har legat dåliga sen i onsdags. Feber förkylning hosta huvudvärk. Fyyyyy vad jobbigt det är att vara sjuk. 
Jag känner mig fortfarande inte pigg alls så hur det ska gå att jobba i morgon, det återstår verkligen att se 🫣
(null)


Åh detta år, 2024, har vi mycket saker att se fram emot att fira. 
  • Först har vi Joakim som fyller 20 år!! Asså hur gick det till liksom. Min yngsta lilla kille. ????
  • Sen har vi Jonas och Emma som gifter sig! 💒 
  • Sebastian fyller 1 år och Andreas fyller 4 år 🥰🥰
  • Efter det kommer sommar med semester 😎
  • Därefter så fyller Lina 30 år!! Asså där också!! Hur gick det så fort?? 
Sen kommer det såklart finnas så många fina saker och händelser utöver detta. 

Just nu så ska jag fortsätta fokusera på att kurera mig och bli frisk och ha energi till allt som jag vill göra och som behövs göras 😜

Kommentera här: