Nyårsafton


Thomas o killarna var på bio så det var bara de äldsta hemma. Tobias bjöd på pizza. Vi satt och smaskade i vardagsrummet när vi fick finbesök av Enya och Anette. Hon hade gjort kladdkaka med grädde som vi mumsade på efter pizzan. Hälsomedvetna!!! 
Jag fick en nyårspresent av Anette.
Den boken som jag ville ha.. Lite komiskt med dagens matval.
Jag har kollat igenom boken lite snabbt bara men ska göra det noggrannare och sen köra igång.

Idag så tog Lina och jag en promenad till haninge centrum. Fixade lite små nyårs presenter. 
Nu har vi ätit god mat och ska strax äta lite efterrätt. Vi ska bara ta ut Enzo först. Bra om han hinner göra avsig så mycket som möjligt så han bara behöver kissa en snabbis sen. Än så länge e han lugn men de riktiga smällarna har ju inte börjat än. Får se hur det går..
Anette la lite kort till mig igår. Positivt!!
1 Syrran:

skriven

Jag var ju hos er dagen före nyårsafton :)
Det var jättetrevligt att sitta och prata o mysa lite.. Nästa gång ska jag ta med mer kort o lägga en 5-kortsläggning istället..

LOVE YOU <3

Svar: Gärna!!!!
Liselotte

2 Jessica :

skriven

Åhh jag bil oxå ha en läggning!
Kul att det ser bra ut!

Svar:
Liselotte

3 Liselotte:

skriven

Anette. Det blev tokeri när jag skrev inlägget och viss text försvann därför framgår det inte att du var hos oss dagen innann nyårsafton. Mobilen gör lite som den vill. Hoppar i texten och så. Men men så är det, bara att le och fortsätta skriva. Puss

Svar:
Liselotte

Kommentera här: