Mitten på veckan

Igår var en lugn dag. Fikade med M & P i centrum. Provade nya yoga caféet, var väl ok.
Eftersom ungarna så gärna ville ha grillad kyckling till middag häromdagen fast jag inte köpte ngn då jag tyckte den var för dyr, så gjorde jag det idag istället. De hade extrapris på hemköp. Så igår var alla barn nöjda med maten, inte ett gnäll och det var länge sen!!!

Idag klädde Lina o jag oss varmt. Tog med Enzo och var ute över 2 timmar. Promenerade till jobbet o fixa papper, lämna intyg till chefen, köpte lite leksaker till Enzo. Det var tur att jag tagit värktablett innan annars hade det nog tagit den dubbla tiden. :)



1 Enyasmatte:

skriven

Hola min kära underbara syster, jag är jätteglad för att ni erbjöder komma hit idag, men men det blev lite äändrade planer....
Ser iaf fram emot att snart få umgås med dig igen!
puss

Kommentera här: