Less

Jag har känt mig uschig och bara velat skita i allt och alla. Ge upp allt trevligt bemötande och bara be alla fara åt helvete helt enkelt. 
Men gör jag det? Nej då. Håll allt inom sig och sen få ut allt på familjen istället. Det är min grej.
Usch
Jag är så less på det här humöret, på mitt liv, på min dåliga fantasi, på min ekonomiska situation, på mitt hem, på allt som hänger över mig. 
Jag fattar inte att jag vaknar irriterad och sen följer det hela dagen. VARFÖR Kan jag inte bara vara glad och nöjd? Herregud jag är tacksam över allt jag har men verkligen inte ett dugg nöjd. Undrar hur jag ska lösa detta? 
Riktigt fuckers Fuck. 

1 Anette:

skriven

Säg till om det finns något jag kan göra för dig <3

Svar: 💗
♥♥♥♥♥♥

2 Jessica R:

skriven

Men du är på rätt väg om... det är för att du inte säger ifrån. För då är du medveten om det.
säger som syster; säg till om det är något jag kan göra
😙❤

Svar: 💜
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: