Helgen

Jag har spenderat i stort sett hela helgen i sängen eller soffan.
Jag vaknade natten till lördag av värsta värken i magen. Var på toa och kunde sen somna om efter tagit en värk tablett.
Värken har sen suttit i och fått vara på toa ett antal gånger. Har inte velat äta något förrän nu på kvällen.
Så det har varit jätteroligt!!
Not!
Thomas har fått fixa det mesta själv. Jag har inte haft ork eller kraft till det. Jag har gjort lite grann och mer än barnen iallafall. 😋

Nu är det bara tvättmaskinen som vi ska flytta ut till förrådet. Känns helt konstigt att vi ska klara oss på en toalett. En pytteliten dessutom.
😄 Men så ser det ut de närmsta veckorna så det är bara att smila och blicka framåt.

Jag var med Thomas till jobbet en sväng idag. Kände att jag måste få lite luft. Sen var jag med Lina ut med hundarna. Kändes skönt men jag märker att orken tryter lite då jag inte ätit något speciellt. Men det löser sig tills i morgon. 😉
Vet inte om det handlar om stress eller oro. Min mage är ju som den är och lever sitt egna speciella liv ibland. För om det varit magsjuka så hade någon annan i familjen känt av det också.
Jag har sett flera bra filmer iallafall så det har ju inte varit helt "onödigt" med soffläge. 😄😄

Stundvis hade jag sällskap av en liten fläkis. Han har inga hämningar alls han. 😋
Nu väntar en spännande och härlig vecka. Vi har ett födelsedagsbarn att fira, ska på utflykt med klassen, umgås med min familj och sen till helgen ska vi äta kräftor på landet. Sååååå Mysigt och härligt!!!
💝💝💗💗💖💖💞💞💓💓💘💘

Kommentera här: