Snart ledig!!

I morgon är sista jobb-dagen sen är jag ledig i 4 dagar. 

Känns välbehövligt!! 

Vi hade besök av tomten på jobbet i veckan. Hen bjöd på fika till alla barns förtjusning. 

Sen hade vi även pyssel så det har blivit lite mer julstämning. 

Lite julklappar har jag fått av barn och kollegor. Fick även från jobbet. (Muggen med ansiktet) 

Sen har vi även fått massa godis o choklad som stått i fikarummet. 
Kollegorna säger att de ätit som sjutton och gått upp flera kg. 
Jag är nästan aldrig i fikarummet så jag har inte frestats förrän idag!!! 

Min Lill-kille är ledig under hela jullovet så jag är med alla barn på fritids. 

Jätteroligt men som sagt.....
Då har det blivit några vändor till fikarummet. 😱😱
Nä, jag har bara ätit en kärleksmums sen har jag inte rört något mer. 
Lite karaktär har jag iallafall på jobbet. 😊😊😊😊
Thomas och jag var ute och fixade sista klapparna ikväll. 
Nu har jag bara vuxen presenten kvar men det vet jag vad som ska inhandlas så det e lugnt. 
Jag har skrivit en lista på vad som ska hinnas med också innan lördag. 
Där har jag även skrivit NJUTA 
Vilket jag själv tycker är viktigt men som jag ofta skjuter undan eller glömmer i brådskan. 
Nu ska jag ladda mig för en härlig torsdag. 💤💤💤💤
💟💟💟

Kommentera här: