Japp det e fredag 😘

Dagen har flutit på bra fast det saknats mycket personal på jobbet. Barnen är härliga och ger mycket glädje och energi.
💗💗💗💗💗
När jag kom hem så hade grabbarna lagat maten så det var lyxigt.
Så äntligen fick vi vår torktumlare!!

Vi har självklart kört en torkning för att se så allt fungerar som det ska. Självklart gjorde den det. 👍🏻
Då min lille kille kommer flytta hem igen så fixade jag och Pontus undan en massa saker.

Så här fint och tomt blev det. Men det är bara idag för i morgon kommer lilla skrutten med sitt bohag. 💞

Började lite med adventsljusstaken i köksfönstret men stjärnorna får vänta till söndag. Jag har varken ork eller tid att fixa det nu.
Men självklart fick Jungfru Maria och Jesusbarnet nya batterier i slingan så de lyses upp ordentligt igen.

Lilla Buddha klockspelet får också vara med på en hörna. 😉

I morgon blir det Linköping som gäller. Vi ska hämta upp farsan o morsan i morgon bitti.
Grabbarna ska hjälpa Tobbe så de kommer ha fullt upp. 😁
Nu på kvällen har vi passat hundarna då Lina varit på julbord med jobbet. De är ju roliga😄 ska vara med överallt. Men det har gått bra. Har tyvärr inte blivit någon långpromenad eftersom jag haft liiiite fullt upp.
Jag la fram som förslag till killarna att om de har tråkigt i morgon så kan de ju baka lite till på söndag. 😁😉😉
Minerna de gav var inte helt positiva. De är duktiga på att baka och laga mat men vill helst att jag ska vara hemma och vara med.
Allt blir ju roligare när man gör saker tillsammans.
Ja vi får väl se om de bakar något eller inte. Huvudsaken är att de är lugna och snälla mot varandra och självklart diskar efter sig!!!!
Nä nu e det dags för sängen.
Fick en snap av min lilla lilla skrutt idag. Självklart är jag snabb och tar en skärmdump 😄😄

Roligt med filter eftersom han i vanliga fall har blå ögon😊😊
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

1 Anette:

skriven

Härligt att ni äntligen fått klart i badrummet!! Ååå vilken lyx när juvelerna flyttar hem igen... Jag saknar den biten...
Jag ser verkligen fram emot att ses imorgon <3
PUSS

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: