Energi kick

Idag träffade jag mina systrar o mamma för trevligt samtal under en middag.
Det var så länge sen vi sågs och pratade så det var nu dags. Blir lite för sällan då vi alla hat fullt upp nästan hela tiden.
Så skönt när syrrorna lagade mat så mamma o jag slapp. Önskar vi kunde träffas så hör varje vecka men får nöja mig med ibland. 😄

När jag kom hem så gjorde jag ordning mig och kröp ner i sängen. Har legat och läst en stund men nu börjar jag bli trött. Så dags att sova.

Många tankar som snurrar i huvudet. Vad vill jag? Är jag nöjd? Vad gillar jag? Hur ska jag komma fram till svaren? Vågar jag?
Mina drömmar kanske kan hjälpa mig att sortera lite grann. Förhoppningsvis! 😊😊
🌹🌹🌹☀️☀️☀️🍫🍪🍩

1 Jessica R:

skriven

Jag håller med! En gång i veckan känns bra😉. Det är dags att drömma stort och inte hålla tillbaka med "det går inte" - "jag kan inte" - "vi har inte råd" tänk! Släpp drömmarna lös och häng med, glöm inte att njuta och förverkliga någon också. DU KAN. Kramar i massor 💖💗💖💓💘

Svar: 💝
♥♥♥♥♥♥

2 Syrran:

skriven

Ååå vad härligt att ses! Vi får göra det oftare eftersom det ger så mycket!
Nästa gång så ska jag vara mer förberedd och ha maten klar...

Gällande drömmar och vad du vill så säger jag bara GO GO GO!!! Det är lite så jag försöker tänka nu!
PUSS O KRAM

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: