Shopping inför jul

Idag så var Thomas och jag iväg för att kolla efter julklappar. Nu har vi äntligen börjat 😁😁
Fick tag i de vi letade efter iallafall. 
I morse var jag också förbi Friskis för att regga mitt medlemsskap som jag glömde igår. Så nu måste jag rota fram träningsskorna. 😵😵
(null)
När vi var ute och åkte idag så hittade vi snö-högar!!!! Herregud. Det var 4 plus grader ute och snön var kvar. 
Snacka om lokalt! Den snö som kom hos oss försvann ju samma dag den kom. Men men. 
(null)
När vi kom hem så hade barnen fixat granen. Så tjusigt!! 💖
De hade även fixar med tvätten och det känns otroligt skönt. Då jag varit borta hela dagen och ändå fått tvätt fixad. Lyx 😍
(null)
Nu sitter jag i soffan med monster i min ugglemugg. Den har jag fått av mina barn så den är viktig. Använder jag väldigt ofta 🤩
Thomas ska hämta killarna från båten nu ikväll. De var på 12 timmars med jobbet. Hoppas de haft roligt. 
I morgon har jag tänkt slänga all återvinning. Har ju så mycket nu och det tar sån plats. Sen skulle vi behöva panta också. Får se om vi kan fixa det när vi ska med Jesper för att hämta ut sina glasögon!!!!!! 
Kram å hej från mej 🤪

Kommentera här: