Jävla skit

Inlägget försvann. Appen stängde ner sig när jag håller på och skriver. Blir bara lite bilder nu istället. 


Vi hade iallafall trevligt fast det inte var som vanligt. Bra men ovant. Lär väl inte vänja sig i första taget men men. 


Firade även Ronnie som fyllde 11 på själva midsommarafton. 


På kvällen så provades det surströmming. 

Barnen var otroligt modiga som vågade smaka trots doften. 
Själv så hade jag Jessicas mobil och filmade istället. 
Det var absolut inget som jag frivilligt skulle sätta tänderna i. 

Hade en liten grön spindel som bordsgranne. 😁😁


Idag hade jag en liten snigel som bordsgranne när vi åt lunch. 


I morse så var vi ut en promenad med hundarna, Jessica o jag. 
Då hade det regnat så dropparna glänste kvar på bladen. 

Jimmy, Daniella, Elin o Minja kom ner och åt lunch här på landet. 

Nu ska vi snart grilla till middag och Jimmy o co är kvar. 😍

Kommentera här: