Onsdag Jippi!

Jag är som sagt fortfarande grön i håret. Det verkar ha blivit mer grönt när jag tvättat med vanligt schampo. Konstigt. Men vet inte hur jag ska få bort det. Läst en massa tips med allt från ketchup till askorbinsyra. Men det verkar mest som det gäller ljust hår. 
Jag tonade ju mitt i blått men färgade sen i ljusbrun. Konstigt iallafall. 
Får se om jag försöker göra något eller bara låter det vara. 
(null)
Det här var för några dagar sen. Nu är det mörkare och mer grön skimmer.😵
Jag var idag och presenterade mig, skrev på papper och visade upp mig (med men vackra hårfärg) på mitt nya jobb. 
Det är ett vikariat men det känns bra. Då får jag känna på hur det är att jobba på förskola 😁😁
Börjar på måndag!! Spännande och kul
(null)
Så nu är jag ledig några dagar till. 😍
I måndags kväll åkte vi hem till Jessica för att promenera med hundarna. Vädret var väl okej när vi kom dit men det började regna ganska mycket efter en stund. Vi blev rejält blöta men det var inte så kallt så det var lugnt. 
(null)

(null)
Lina och jag var även ute i skogen med dogsen igår. Då sken solen och det var super varmt. Det hade regnat på natten. Riktiga skiftningar här. ☔️☀️
(null)
Idag ska vi baka och fixa här hemma. För i morgon fyller lilla jeppe år. 😍
(null)
Ha en fortsatt underbar onsdag!!!! 
Kram å hej från en fortfarande-grönhårig-tjej🤩🤩

Kommentera här: