Sommarlov!!

Ja egentligen har ju inte jag sommarlov men barnen har det. Det var en härlig avslutning igår och eftersom det var min sista dag på jobbet så känns det som att jag har sommarlov 😁🤩🤩
När barnen sjunger alla de härliga sommar sångerna då blir jag alldeles varm inombords. Det är verkligen nostalgiska känslor av lycka och glädje som då kommer fram. 
Jag fick jätte mycket fina presenter.💖
(null)


(null)
(null)
Från min lille kille. Så gulligt! 
(null)
(null) (null)

(null)
Jag blir helt tårögd när jag tänker på dessa härliga underbara barn. 
Det känns också väldigt skönt att jag kunnat hjälpa och stötta dem samt att föräldrarna också märkt det. 
(null)
Idag är första lediga dagen. Jag ska på intro på måndag o onsdag. Så det blir lite ledigt till och från. 
Jag har tänkt få energin tillbaka och glädjen i att göra saker nu när jag har lite ledigt och hinner med. 
Skönt med sovmorgon i morse. Fast jag vaknade den vanliga tiden, så kunde jag ligga kvar och slumra 😴
Har redan hunnit med en massa saker som hängt över mig. Känns skönt. 
Nu efter lunch då chillar vi lite i soffan. Jag känner att jag börjar bli lite trött😊 kanske ska slumra lite 🤪🤪
Kram å hej från en ledig tjej 💓

Kommentera här: