Lördag.......igen 😁

Idag var vi och handlade inför veckan som kommer. Skönt att ha kyl och frys fyllda igen 😊 
Sen var det firande av svärfar som fyllde år igår. Vi satt på deras baksida och verkligen njöt i solskenet. Alla verkade inte njuta men jag gjorde det iallafall 🤩🤩
Det var trevligt att umgås en stund med svärisarna och makens syskon. Jesper var också med men jag tror han hade lite tråkigt. Men han fick lite sol iallafall 😁😁
Thomas och grabbarna fixade jättegod middag bestående av råstekt färsk potatis, kyckling till mig och Lina, kött till de andra, halloumi, avokado, vitlöksfrästa champinjoner och beasås. Supergott! 
Efter maten så åkte Lina o jag med hundarna till Alfredssons. 
Där blev det lek för hundarna, mysig musik (dock lite för gammal för min smak) 😜😜 de käkades jordgubbar och pratade om allt möjligt. En härlig kväll helt enkelt. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Deras maffiga kastanj-träd var jag tvungen att fota. Morsan pekade på hur otroligt fin den är just nu och jag kan bara hålla med henne. 😊
(null)
Lexus var helt slut när vi kom hem. Han har sprungit som sjutton hos dem. Så härligt. 
Jag vill verkligen ha en tomt där vi kan leka med hundarna och njuta av att vara utomhus i solen. 
Det ska jag ha innan jag dör! Basta!! 
(null)
Det var fotboll för hela slanten när vi kom hem. Hela soffan var full med förväntansfulla grannar. Thomas, Pontus, Jesper, Joakim och Teodor. Så Lina och jag slog oss ner och strö kollade vi me. Lina började ju kommentera spelarna och hur de betedde sig och det var inte populärt 🤣🤣🤣🤣🤣
Men vi skrattade gott iallafall. Sen gjorde även grabbarna det. Det är smittande med skratt 😂
Mina 3 yngsta sa sen: Då det e mors-dag i morgon så tänkte vi bjuda ut dig på middag. Du får välja restaurang. 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Mina yngsta som inte har jobb eller direkt inkoms. (Pontus börjar ju på måndag att jobba) 
Då blev jag riktigt rörd. Så gulligt. 
Jag sa att jag vill ha hemlagat men det skulle vi absolut inte ha enligt killarna. 😁😁 blir väl för jobbigt. 🤣
Nä jag tänkte att vi kanske kunde köpa typ donken och äta ute i nån park eller liknande. Bara vi gör något tillsammans. Kanske killarna kan bada om det är vid någon sjö. 
Eller ha med engångsgrill och grilla. 
Vi får se i morgon hur det blir helt enkelt. 
Jag har iallafall tänkt ut och promenera i morgon i shorts och linne så jag kan få lite färg. 😎😎
Kram å hej från en lycklig tjej. 😍

Kommentera här: