Men ojdå redan fredag i morgon

Ja dagarna springer verkligen iväg. 
Min jäkla förkylning sitter som berget. När jag kommit hem från jobbet så har jag haft huvudvärk varenda kväll. Så jobbigt. 
Vi hade aw i onsdags men jag pallade inte. Tog tablett och la mig tidigt istället. 😳
(null)
Den här tog jag i måndags när jag var på väg till jobbet. En magisk morgon. 
Jag har kunnat ha Tobias bil denna vecka och det har varit jätte skönt. Idag blev det dock bussen då hans bil inte besiktigats än. Samt att jag vill bli hämtad när jag slutar sent 😉😉
(null)
Nu har i stort sett all is smält bort. Sååå skönt. Men det har blåst som sjutton idag. Brrr. 
(null)
Lexus sitter och tigger när Thomas lagar falukorv. 😁😁😁
Konstigt att han är så liten 😁😝
(null)

(null)
Igår så köpte jag blommor till mig själv. Jag har längtat så efter fräscha snitt blommor så igår slog jag till.  
Fina fina tulpaner🌷💐
Nu ska jag snart slänga mig i sängen och njuta av att jag har en härligt skön säng!! 😍
Kram kram 

Kommentera här: