Oj då, redan måndagskväll

Alltså tiden går så fort just nu. Dagarna springer förbi. Jag vet att jag skrivit det förut men jag känner verkligen att jag inte hinner me. 😩
I torsdags var vi iallafall ute och såg Wahlgrens show: kort glad och tacksam. Den var helt suverän!! 
(null)

(null)
Thomas skjutsade in mig till stan där jag mötte upp resten av gänget. De hade ätit middag tillsammans men jag hann tyvärr inte med det då jag jobbade sent. Jessica och Angelica var också med men de var på toa när jag fotade 😝
Som sagt, en superbra show. Skrattade väldigt mycket och hade en jätte trevlig kväll med härligt sällskap. 
(null)

(null)
På fredagen kom snö ovädret. 
Men vi trotsande vädret och hade knytis hos Alfredssons. Tog tyvärr inga bilder men Remunds, mamma, Johnsson5, vi och Alfredssons var med. 
God mat och förträffligt sällskap 😍
På lördags morgonen så hämtade Lina och jag upp Jessica. Sen åkte vi till Vallentuna, till Carro och Haylie. 
Jessica skulle få dreds!! 
(null)
Carro var fling i fingrarna. Det blev ett bra resultat. Jag tror Jessica också var nöjd. 😊
Tog tyvärr inget foto på resultatet utan bara i början. Men Jessica lägger nog upp en bild i bloggen snart 😜
Vi käkade kyckling sallad och mös med Hallonkakan 😍
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Hon är så otroligt duktig på att uttrycka sig verbalt. Så härlig!! Hon har två väldigt duktiga och medvetna föräldrar också. Så underbart!!! 
(null)

(null)

(null)
De här två snö monstren 😍😍😍
Det här var i går, söndag, när vi tog en promenad. Vädret var underbart men superkallt. De poserade så glatt 😜
Idag så har det bara rullat på. (Som jag skrev i början)
Jag slutade tidigt så vi åkte och tilläggs handlade efter jobbet. Snorhalt ute så Lina fick köra. Jag körde bara hem från jobbet 🥴
Känner mig inte så säker när det är sånt här skitväder. Halt och moddigt. 
Jesper fixade hemlagade burgare. De blev jättegoda. 🍔
Sen så smaskade Lina och jag på cashew nötter nam nam nam 🥜
Så idag var det en mumsfilibaba dag😜😜😜😜😜😜😜
Nu ska här sovas. Blev bara drygt 5 timmars sömn natten till idag. 😴😴
Så jag hoppas på några fler timmar inatt 😊😊
Så sov gott och dröm sött!
Det ska jag göra 😘😘😘

Kommentera här: